white-100
white-100
white-100
Home Page
Web design
Logo ontwerp en huisstijl
Verpakking
illustraties
U bent hier:
Logo & huisstijl

Logo ontwerp & huisstijl

Bladerend door een beknopt overzicht krijgt u een indruk van de verscheidenheid in ons aanbod. Wij ontwikkelen met plezier uw logo, huistijl en branding en hebben ervaring in logo, huisstijl en branding make-overs.


Logo ontwerp, huisstijl en branding.

Deze 3 verschillende elementen kunnen afzonderlijk worden bekeken, maar ze zijn nog steeds op vele verschillende en belangrijke manieren met mekaar verbonden.


Wat is een logo!?

Een logo is een visuele ideograaf (abstract element), pictogram (representatieve afbeelding), logotype (woordnaam) of een combinatie hiervan, die uw bedrijf en identiteit naar klanten vertegenwoordigt. Er zijn veel manieren om uw bedrijf, merk, identiteit te vertegenwoordigen, maar het is verstandig om het altijd herkenbaar en gemakkelijk reproduceerbaar te maken voor alle media. In sommige gevallen zou u alleen een bepaald deel van uw logo gebruiken, zoals een pictogram of icoon. U vraagt zich misschien af waarom, maar denk alleen maar aan de kleine pictogrammen die in apps of websites worden gebruikt.

Het ontwerpen van een goed logo vereist ook een beetje onderzoek naar uw doelgroep, maar dat betekent niet dat we telkens wanneer we een logo ontwerpen een marketingcampagne moeten opstarten. Er kan veel kennis worden verzameld door informatie op te zoeken die relevant is voor uw sector. Er zijn ook veel richtlijnen die we gebruiken om ervoor te zorgen dat u iets geweldigs krijgt. Het kiezen van de kleur (en) voor uw logo is erg belangrijk voor uw merkdifferentiatie en visuele identificatie en ‘last but not least’ een slogan / slagzin (ook onderdeel van branding)


Wat is Huisstijl / bedrijfsidentiteit !?

Dit is het (bedrijfs) imago of de manier waarop u ervoor kiest om uw bedrijf aan het publiek (intern en extern) te vertegenwoordigen.
Je huisstijl is ook een manier om uw imago te promoten en moet een synergie hebben met alles dat uw bedrijf vertegenwoordigt in reclame, productontwerp, verpakking, enz. Het gebruik van al deze elementen om op een uniforme manier te communiceren, speelt een belangrijke rol bij het vertegenwoordigen van de ambities en waarden van uw bedrijf. Daarom is het kiezen van het juiste logo en de juiste kleur al een belangrijk onderdeel van uw bedrijfsidentiteit.


Wat is branding !?

Een merk (Brand) is eigenlijk uw naam, ontwerp, symbool, afbeelding die uw bedrijf of product vertegenwoordigt en identificeert.
We gebruiken branding om uw bedrijf, producten of services te onderscheiden en promoten, maar er is een verschil. Het promoten van uw bedrijf of het promoten van uw producten of diensten kan een ander soort branding gebruiken.
We maken gebruik van uw huisstijl / bedrijfsidentiteit om uw bedrijf naamsbekendheid te geven. Maar als u een nieuw assortiment producten of diensten had die u wilde lanceren of promoten, zouden we tools gebruiken om deze merkbekendheid te geven. Er is dus een duidelijk onderscheid tussen de twee, maar ze worden ook regelmatig samen toegepast.
In veel gevallen is het hebben van een slogan / slagzin belangrijk bij het identificeren van uw bedrijf en hoe het publiek uw producten of diensten aanschouwt.


Hoe kunnen we u helpen!?

Simpel gezegd, we kunnen u met veel plezier helpen met al het bovenstaande. We nemen graag nieuwe ideeën aan boord en houden van de uitdaging van het ontwerpen.
We gebruiken transparante taal en hebben een duidelijk beleid als het op offertes en prijzen aankomt.

green-12
English
blue-fade-light
green-50
white-100
green-fade-dark
white-100
green-50
blue-12
blue-100
white-100
green-100

© Design Source bvba

Home Page
Logo ontwerp en huisstijl

Logo ontwerp, huisstijl & branding

Bladerend door een beknopt overzicht krijgt u een indruk van de verscheidenheid in ons aanbod. Wij ontwikkelen met plezier uw logo, huistijl en branding en hebben ervaring in logo, huisstijl en branding make-overs.


Logo ontwerp, huisstijl en branding.

Deze 3 verschillende elementen kunnen afzonderlijk worden bekeken, maar ze zijn nog steeds op vele verschillende en belangrijke manieren met mekaar verbonden.


Wat is een logo!?

Een logo is een visuele ideograaf (abstract element), pictogram (representatieve afbeelding), logotype (woordnaam) of een combinatie hiervan, die uw bedrijf en identiteit naar klanten vertegenwoordigt. Er zijn veel manieren om uw bedrijf, merk, identiteit te vertegenwoordigen, maar het is verstandig om het altijd herkenbaar en gemakkelijk reproduceerbaar te maken voor alle media. In sommige gevallen zou u alleen een bepaald deel van uw logo gebruiken, zoals een pictogram of icoon. U vraagt zich misschien af waarom, maar denk alleen maar aan de kleine pictogrammen die in apps of websites worden gebruikt.

Het ontwerpen van een goed logo vereist ook een beetje onderzoek naar uw doelgroep, maar dat betekent niet dat we telkens wanneer we een logo ontwerpen een marketingcampagne moeten opstarten. Er kan veel kennis worden verzameld door informatie op te zoeken die relevant is voor uw sector. Er zijn ook veel richtlijnen die we gebruiken om ervoor te zorgen dat u iets geweldigs krijgt. Het kiezen van de kleur (en) voor uw logo is erg belangrijk voor uw merkdifferentiatie en visuele identificatie en ‘last but not least’ een slogan / slagzin (ook onderdeel van branding)


Wat is Huisstijl / bedrijfsidentiteit !?

Dit is het (bedrijfs) imago of de manier waarop u ervoor kiest om uw bedrijf aan het publiek (intern en extern) te vertegenwoordigen.
Je huisstijl is ook een manier om uw imago te promoten en moet een synergie hebben met alles dat uw bedrijf vertegenwoordigt in reclame, productontwerp, verpakking, enz. Het gebruik van al deze elementen om op een uniforme manier te communiceren, speelt een belangrijke rol bij het vertegenwoordigen van de ambities en waarden van uw bedrijf. Daarom is het kiezen van het juiste logo en de juiste kleur al een belangrijk onderdeel van uw bedrijfsidentiteit.


Wat is branding !?

Een merk (Brand) is eigenlijk uw naam, ontwerp, symbool, afbeelding die uw bedrijf of product vertegenwoordigt en identificeert.
We gebruiken branding om uw bedrijf, producten of services te onderscheiden en promoten, maar er is een verschil. Het promoten van uw bedrijf of het promoten van uw producten of diensten kan een ander soort branding gebruiken.
We maken gebruik van uw huisstijl / bedrijfsidentiteit om uw bedrijf naamsbekendheid te geven. Maar als u een nieuw assortiment producten of diensten had die u wilde lanceren of promoten, zouden we tools gebruiken om deze merkbekendheid te geven. Er is dus een duidelijk onderscheid tussen de twee, maar ze worden ook regelmatig samen toegepast.
In veel gevallen is het hebben van een slogan / slagzin belangrijk bij het identificeren van uw bedrijf en hoe het publiek uw producten of diensten aanschouwt.


Hoe kunnen we u helpen!?

Simpel gezegd, we kunnen u met veel plezier helpen met al het bovenstaande. We nemen graag nieuwe ideeën aan boord en houden van de uitdaging van het ontwerpen.
We gebruiken transparante taal en hebben een duidelijk beleid als het op offertes en prijzen aankomt.

white-100
white-100
white-100
white-100
blue-fade-dark

© Design Source bvba